Satisfactia clientului nostru este importanta

Cel mai important aspect pentru clientii nostri pe care il aduce si il demonstreaza compania noastra prin acest rebranding se refera la interesul nostru crescand pentru obtinerea satisfactiei si a incantarii...

Chestionar satisfactie

Acest chestionar este in curs de dezvoltare si ne va mai lua aproximativ 2-3 luni sa il definitivam. Va putem spune despre el ca va fi impartit in mai multe capitole astfel incat d-voastra, in functie de natura relatiei pe care o aveti cu compania noastra si in functie de timpul sau dorinta d-voastra de a ne acorda feedback, sa puteti alege doar unele capitole care vi se par mai relevante sau pe toate, daca doriti. Va rugam reveniti in curand. Va multumim.

Formular sugestii si reclamatii

Este important sa intelegeti ca avem nevoie de ajutorul d-voastra pentru a afla cat mai precis unde gresim si care sunt lucrurile care va nemultumesc. Prin urmare noi va rugam insistent sa ne trimiteti cat mai multe sugestii sau reclamatii. Important este ca noi vom sti ce sa facem cu ele astfel incat sa imbunatatim procesele care nu functioneaza bine, pana cand d-voastra veti fi pe deplin multumiti.

btm
 

Abonare newsletter lunar Rocast Nord

 
 
 
site creat de optimacad
Optimacad